Monday 12 March 2012

Essay mari


            Assalamulaikum readers , haiyaaa.. manyak berhabuk ma ini blog, kasi tiup sikit lah . Fuhhh Fuhhh ! okay, banyak betul cerita nak diSTORYkan tapi malas nak taip, ohh yeahh! nak cerita pasal experience banjir aku ? alaa, bila cita orang kata dah basi cita tu, haih.. sebab banjir tu aku gaduh dengan bestfriend aku selama beberapa hari , biasalah perempuan kan Touching-Menouching lah kan, tapi dah okay dah. Nama dea Nur Aida Binti Khairul Bahri . Tapi masalah kami dah settle dah kan sayang ?  huh, rasa tak lengkap without her . Aku sedih sangat bila pikir pasal budak-budak yang dah pindah . haih, sedih wehhh, rindu sangat ngan dorang. Teknik lah, SMKA lah, SBP lah , SBPI lah . Rezeki masing-masingkan :) nak tengok tak gambar budak-budak yang baru je angkat kaki, haaa.. tengok ni, untunglah mereka kan, korang jangan lupakan kami tau :) 
mamat atas ni fateh namanya, dea dapat sama sekolah ngan danial n khaidir, untunglah :P
ni pulak , Ammer.. dea dapat SBPI kat pahang . ammer lepas ni sape nak datang umah aku malam-malam lagi ? haha xD
mamat dua orang ni pun dua-dua dah angkat kaki , aufa n irsyad . Aufa dapat MRSM, irsyad dapat SBP . korang take care ea, usah lupakan kami , ohh yeahh !
ni kawan aku yang baru start nak rapat ngan dea, dah pergi, haih.. najwa I wish the best for you there okay kawan :) dea ni dapat SBP jugak . budak pandai kan :)
Syed pun pindah jugak, dea dapat SBP sama ngan loqman, dea ni kalau dalam seminggu tu tak datang SK cari kami yang classmates dea ni tuk tanya kerja sekolah, tak sah . Syed, nanti dah tak ada siapa nak datang bilik prep  tanya HW kat aku kan :P . 
habis cerita pasal dak pindah ! huhu, dah nanti2 lah sambung yea . Jari ku sudah penat menari-nari atas keyboard ni . huh ! Assalamualaikum :)

No comments: