Friday 17 February 2012

     Assalamualaikum , hai semua ! 2 minggu duduk hostel, macam 2 tahun . rindu sangat dekat mak .. anak manja ? kesah pulak xD haha . Semalam banyak betul benda best yang jadi, jumpa budak yang dah pindah Danial Aiman, dea ni classmate aku 4Amanah 2012 , tapi dea pindah . Kebetulan TERserempak dengan dea kan, waktu jalan-jalan dengan tuya n atien kat lagenda. Dari jauh, aku tengok aku dah dapat cam tu dea, terkejut and tiba-tiba TERjerit lah nama dea, dea pusing n aku terus pandang tuya n atien , and I asked them "is that him?" haha, bila aku pusing nak tengok dea balik tiba-tiba dea dah ontheway nak datang dekat aku . YA ALLAH , aku tengah confius tu dea atau orang lain ? haha ! once dea dah nak dekat , baru aku tahu tu memang dea,rupanya aku tak cam dea sangat sebab .. misai dea ! Misai dea dah hilang . Berubah sangat muka dea , deangan baju kuning batik asrama dea tu, yang kelakar nya , tengah SYOK borak tiba dea perasan kan aku yang sebenarnya kami borak antara tong sampah hijau yang besar tu, haha ! damn funny xD , then bertukar arah pula, borak depan kedai pula. dah puas borak , kami pun pergi lah..
       Okay, malam tu pergi pasar malam pula, and YES ! aku jumpa lagi sorang classmate aku yang dah pindah Syahmi . Aku dah nampak dea dari jauh , n punya lah excited nampak member yang dah lama tak nampak kan, sampai tersadung payung kaklong . Tu namanya excited dah tak ada tahap, hoho . dea tu dah lah pemalu, aku excited nampak member kan, aku senyumlah , and aku tak kisah kalau dea tak reply senyum aku sebab aku tahu dea pemalu. Tiba je dea reply senyum kan . haha ! okay baru aku tahu apa rasanya bila terserempak dengan kawan-kawan yang dah lama tak jumpa, tapi sayang.. ngan Syahmi tak dapat borak, ngan siDanial advance sikit kan . hoho, tak nak panjang-panjang lah, memang ramai lah kan yang BERgosip nanti, Assalamualaikum w.b.t :)

No comments: